Leukste uitje van Gelderland!

Geplaatst op: 26 Apr 2020
Ieder jaar organiseert de ANWB de verkiezing voor het ‘Leukste Uitje van Gelderland’. Ook ons museum was hiervoor genomineerd dit jaar. Ons museum eindigde met een 8,8 gemiddeld net buiten de Top 3, maar we zijn er erg trots op dat we op alle onderdelen goed hebben gescoord. Ruim 80.000 ANWB-leden brachten hun stem uit en beoordeelden hun favoriete uitjes op vijf bezoekaspecten. Zo werden de onderdelen prijs/kwaliteit, sfeer, personeel, faciliteiten en het aanbod bij het Oude Ambachten & Speelgoed Museum stuk voor stuk beloond met een ruime acht!

Ondanks dat we net buiten de top 3 zijn geëindigd zijn we hier wel erg blij mee! We willen dan ook iedereen bedanken die op ons gestemd heeft.

Ben je lid van de ANWB dan hebben we voor jouw een speciale aanbieding, deze is te vinden op landvanANWB