Bloggers en vloggers

In het Oude Ambachten & Speelgoed Museum komen er geregeld bloggers en vloggers over de vloer. Zij nemen jou mee door hun reis door het museum. Ze laten je graag de hoogtepunten van het museum zien.

Uiteraard doen alle vloggers en bloggers dit op hun eigen manier. Ben jij ook een vlogger of een blogger? En wil jij ook voor ons een reisje door het museum maken en dit delen op jouw Youtube of blog? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met het museum.

Bloggers

Het Oude Ambachten & Speelgoed Museum is een groot favoriet onder de bloggers. Zo komt men graag een dagje langs in het museum om zelf het museum te bekijken. Iedereen heeft zijn of haar interpretatie van het museum wat ontzettend leuk is. Dit lees je dan ook vaak terug in de diverse blogs.

Ben jij benieuwd hoe onze bloggers het museum ervaren?

Alle blogs op een rijtje!

Vloggers

Naast de bloggers hebben wij ook geregeld vloggers over de vloer! Ook hierin kun je zien dat het Oude Ambachten & Speelgoed Museum een groot feest is voor zowel jong als oud!

Ben jij benieuwd hoe de vele vloggers het museum ervaren?

Bekijk hier alle vlogs!