Expositie Meccano

Meccano. Vele mensen kennen het van vroeger. Maar is het slechts een jeugdsentiment of juist nog steeds hip? Ervaar het zelf! Vanaf 5 juli tot en met eind oktober 2019 is er een grootse Meccano expositie te bewonderen in het Oude Ambachten & Speelgoed Museum in Terschuur. De expositie wordt georganiseerd in samenwerking met Meccano Gilde Club Nederland.

Wat is er precies te zien?

Grote bouwwerken van ouderwetse en moderne Meccano. Maar ook kleinere, rijdende en draaiende creaties. Meccano leeft tijdens de expositie in het Oude Ambachten & Speelgoed Museum in Terschuur! En we laten je ontdekken of het slechts een jeugdherinnering is of ook helemaal van deze tijd.

Voor wie is het te zien?

De Meccano expositie in het Oude Ambachten & Speelgoed Museum in Terschuur is een blik terug in de tijd, voor zowel jong en oud. Kom samen met je (klein)kinderen, de hele familie of gezellig met je kleinkinderen en laat hen zien wat en hoe jullie vroeger bouwden.

Actuele exposities