Stempelkaart in Barneveld

Geplaatst op: 14 sep 2020

Barneveld telt maar liefst vier musea, welke allemaal stuk voor stuk een bezoekje waard is. Een Barnevelder die nog nooit in alle vier de musea is geweest: dat zou eigenlijk niet meer mogelijk moeten zijn. Met die gedachte zijn wij samen met het Archeologie Museum Nairac, Nederlands Pluimvee Museum en het Borduurmuseum ‘Het losse steekje’ een nadere samenwerking aangegaan.

Op donderdag 21 augustus is in Museum Nairac een stempelkaart gepresenteerd die Barnevelders moet aanzetten hun eigen musea te bezoeken. Cultuurwethouder André van de Burgwal kreeg het eerste exemplaar overhandigd. Kom jij als échte Barnevelder of museumliefhebber een stempelkaart ophalen? De stempelkaart kun je naast de vier genoemde musea ook afhalen bij de Bibliotheek in Barneveld.

Stempelkaart- Oude Ambachten & Speelgoed Museum